Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 września 2013

zostałam nominowana

............. ku mojemu zaskoczeniu,bo niby za co?
tak mi się chciało bloga pisać i co - lenistwo mnie dopadło

ale odpowiadam



Pytania dla nominowanych:
1. Jaka jest ulubiona rzecz, którą uszyłaś.
nie mam takiej ale np to :





2. Ulubiona potrawa.
 kotlet schabowy 

3. Ostatnio obejrzany film, który utkwił Ci w pamięci.
wczoraj oglądałam,nawet mi się podobał  "Thor"
4. Najdalsza podróż, w której byłam…
nie ruszam się poza kraj

5. Co Cię najbardziej relaksuje?
jak kocisko położy mi się na klacie i mruczy  :) 

6. Jestem dumna z ….
mojego MĘŻUSIA
7. Pies czy kot?
pies i 3 koty
8. Czy masz jeszcze inne hobby oprócz szycia?
mam - nic nie robienie
9. Jaką znaną osobę chciałabyś poznać osobiście?
Johnny Depp 

10. Nigdy nie założę…
legginsów 


11. Jaki jest Twój ulubiony serial?
tylko się nie śmiać
Pierwsza miłość
Barwy szczęścia
i inne ale już nie będę pisała bo mnie wyśmiejecie 



za dużo dziś napisałam i co mam teraz wymyślić na następny wpis?

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz